Portfolio

FT Journalistiek has worked for:

  • Achmea

  • Dutch Ministry of Education, Culture and Science

  • Dutch Ministry of Foreign Affairs

  • Deloitte

  • Eneco

  • Heineken

  • KPMG

  • MVO Nederland

  • RELX Group

  • Utrecht University


Frans Tilstra has appeared in the following media for his work as copywriter, market researcher and business developer:

  • Algemeen Dagblad: Groen is het nieuwe zwart

  • Baaz: Waarom elke ondernemer over de grens zou moeten kijken

  • BNR: Over minister Ploumen, Coolcat en het Bangladesh Accord

  • De Ondernemer: De vijf grootste risicolanden voor ondernemers

  • Financieel Dagblad: Meer MKB’ers doen zaken met opkomende markten

  • Flexmarkt: De nieuwe IT’er komt uit Kenia

  • Harpers Bazaar: De strijd tegen overproductie

  • Het Laatste Nieuws.be

  • Just-Style.com: New platform to drive responsible sourcing

  • NOS: Nieuw kleding onnodig vernietigd

  • NOS: Door dit artikel gaat je spijkerbroek minder lekker zitten

  • Retailtrends: Zo wordt onverkochte kleding vernietigd

  • Telegraaf: Onverkochte kleding blok aan het been

  • Textilia: Regular column with trendwatcher Lynsey Dubbeld

  • Trouw: Negeer het label, niet de duurzaamheid

  • Volkskrant: Opinieartikel over duurzame kleding